Профорієнтаційна робота на Тернопіллі
- 14 травня 2021
- Останнє оновлення: Вівторок, 18 травня 2021, 18:46
14 травня 2021 року, в рамках співпраці з закладом середньої освіти Бучацьким ліцеєм, викладачами кафедри інформатики та методики її навчання канд. пед. наук, доцентом Карабін О. Й. та док. пед. наук, професором Романишиною О. Я було проведена зустріч з одинадцятикласниками.
Із метою залучення обдарованої молоді до лав абітурієнтів ТНПУ імені Володимира Гнатюка та вступу їх на навчання за освітньо-професійними програмами «Середня освіта. Інформатика», «Інженерія ігрових проєктів», «Digital-аналітика», «Середня освіта. Математика», «Середня освіта. Фізика», «Середня освіта. Фізика, англійська мова і література» викладачі кафедри детально розповіли та ознайомили майбутніх студентів із особливостями та умовами вступу на фізико-математичний факультет університету.
На цій зустрічі, в рамках Року математики в ТНПУ та залучення обдарованої молоді Бучацького ліцею до математичної майстерні «Математика&ЗНО», було проведено тренінг студентами групи МІ-32 Мізьоликом Романом та Кузьмович Інною із розв’язання завдань з параметрами.
Велика подяка директору Бучацького ліцею Михайлів Галині Омелянівні та вчителям закладу Фасолько Марії Дмитрівні, Шворак Лесі Михайлівні, Поморській Аллі Володимирівні за освітній майданчик, унікальну атмосферу інвернт-зустрічі та математичного свята!
У добрий час та на звершення наукових здобутків!
Ми найкращі, а Ви з нами!
Інформуємо про освітньо-професійні програми кафедри інформатики та методики її навчання
Вивчаємо, вчимося, досліджуємо у рамках «Математичної майстерня ЗНО»
Ділимося успіхами студентів фізико-математичного факультету в рамках профорієнтації освітньої програми «Середня освіта. Математика»
Запрошуємо на навчання освітньо-професійної програми «Середня освіта. Фізика»
Профорієнтаційна робота викладачів кафедри інформатики у Бучацькому ліцеї
Доцент О. Й. Карабін
Вітаємо молоду наукову зміну!
- 09 травня 2021
- Останнє оновлення: Неділя, 09 травня 2021, 09:29
Весна принесла добрий урожай наукових досягнень студентів Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у різних конкурсах та змаганнях. Відрадно, що і на фізико-математичному факультеті є вагомий здобуток – студентка 4 курсу спеціальності «Середня освіта (Інформатика)», студентський декан фізико-математичного факультету Мельник Оксана Сергіївна виборола 3 місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт із зазначеної спеціальності, що відбувався на базі Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.
Розвиток підприємницьких компетентностей та навичок лідера та інноватора на уроках інформатики, що є предметом дослідження у науковій роботі Оксани, високо оцінене журі як на відбірковому етапі серед більше півсотні робіт, так і під час проведення фінального туру – захисту. Разом із дипломом переможниці організатори конкурсу висловили подяку Ректорові університету проф. Буяку Б.Б. за сприяння у підготовці та проведенні студентських досліджень та науковій керівниці – доценту Барні О.В.
Вітаємо, дякуємо усім зичимо нових перемог!
Оксана Мельник та її відзнака
Захист наукової роботи Оксаною Мельник
Подяка ректору університету проф. Буяку Б.Б.
Подяка науковому керівникові
Профорієнтаційна робота кафедри інформатики та методики її навчання серед учнівської молоді Тернопілля
- 29 квітня 2021
- Останнє оновлення: Четвер, 29 квітня 2021, 20:14
28 квітня 2021 року із метою профорієнтації та в рамках Року математики в ТНПУ імені Володимира Гнатюка було залучено обдаровану молодь Теребовлянського профільного ліцею до математичної майстерні «Математика&ЗНО» фізико-математичного факультету. Доцент кафедри інформатики та методики її навчання Карабін Оксана Йосифівна та студенти групи МІ-32 Мізьолик Роман та Кузьмович Інна поділилися особливостями підготовки до ЗНО з математики, зокрема, зосередили увагу розв’язання задач з параметрами.
У рамках заходу Карабін О. Й. презентувала учням фізико-математичний факультет ТНПУта розповіла про освітньо-професійні програми «Середня освіта. Інформатика», «Інженерія ігрових проєктів», «Digital-аналітика», «Середня освіта. Математика», «Середня освіта. Фізика», «Середня освіта. Фізика, англійська мова і література». Викладач ознайомила учнів з матеріальною базою факультету та розповіла про особливості навчання та умови вступу до університету.
Велика подяка директору Теребовлянського профільного ліцею Архитко Олегу Володимировичу та вчителю математики Колодійчук Любомирі Іванівні за освітній майданчик, унікальну атмосферу справжнього математичного свята!
У добрий час та на звершення наукових здобутків!
Презентування завдань студентами групи МІ-32 Мізьоликом Романом та Кузьмович Інною
Представлення освітньо-професійні програми «Середня освіта. Інформатика»
Представлення освітньо-професійної програми «Digital-аналітика»
Представлення освітньо-професійні програми «Середня освіта. Математика»
Представлення освітньо-професійної програми «Середня освіта. Фізика»
Апробація електронного курсу «Математичне моделювання (DeDiMaMo)»
- 28 квітня 2021
- Останнє оновлення: Понеділок, 31 травня 2021, 08:43
28 квітня на фізико-математичному факультеті відбувся онлайн-семінар «Підведення результатів апробації електронного курсу «Математичне моделювання (DeDiMaMo)», модуль «Моделі та методи лінійного програмування», створеного у рамках реалізації проєкту «Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modelling (DeDiMaMo)» — Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання» CPEA-ST-2019/10067.
Про реалізацію проєкту, його мету, головні здобутки та перспективи розповіла завідувач кафедри інформатики та методики її навчання доц. Н. Р. Балик. Доц. С. В. Мартинюк провів огляд завдань, які були вирішені, переваги його вивчення студентами спеціальності «Інформатика» на фізико-математичному факультеті.
Студенти груп ІМ-33 та СОІнск-14 поділилися враженнями від вивченого модуля, звернули увагу на проблеми, з якими вони стикнулися. Апробацію модуля здійснювали 23 студенти фізико-математичного факультету. Як результат практичної частини курсу, вони продемонстрували підготовлені проєкти розв’язування задач лінійного програмування графічним і сиплекс-методами та транспортних задач. Як підсумок, було зазначено про доцільність вивчення такої дисципліни, оскільки вона не тільки збагачує студентів математичними знаннями, уміннями математичного моделювання, а й має прикладне значення.