ТНПУ – учасник міжнародного воркшопу
09 жовтня 2025-
Автор: Оксана Басіста
Доцент кафедри інформатики та методики її навчання Ольга Барна разом із колегами представила міжуніверситетське дослідження на тему «Model of primary school teachers’ readiness for implementing STEM education in the era of artificial intelligence» на міжнародному воркшопі 4th Workshop on Digital Transformation of Education. У ході доповіді (доповідачка Марія Бойко, КCУБГ) було представлено модель готовності вчителів початкової школи до інтеграції STEM та штучного інтелекту в навчальний процес. Дослідження проводилось науковцями Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Київського столичного університету імені Бориса Грінченка та Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Його результати будуть корисними не тільки для побудови освітньої політики щодо впровадження STEM-освіти в початковій школі, а й при підготовці здобувачів освіти в галузі Педагогіка (Початкова освіта). Детально із передумовами, мотодологією дослідження та описом складових моделі можна буде ознайомитись після публікації матеріалів воркшопу та їх розміщення в репозиторії е-бібліотеки ТНПУ.
Візуалізація результатів дослідження
Доцент Ольга БАРНА