Інтеграція фізики й інформатики через STEM-проекти

  16 травня 2018 року в рамках роботи STEM-центру фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка відбувся науково-практичний семінар з вчителями освітніх закладів Підволочиської об’єднаної територіальної громади з питань запровадження STEM-освіти.

  У роботі семінару відбулася дискусія з питань удосконалення концепції педагогічної освіти, використання інноваційних STEM-підходів до викладання природничо-наукових дисциплін.

  Під керівництвом викладачів кафедри Барни О. В., Мартинюка С. В., Генсерук Г. Р., Скасків Г. М. розпочато створення навчально-дослідницьких проектів на базі апаратної обчислювальної платформи для конструювання Arduino та 3D-моделювання. Проекти передбачають реалізацію компетентісного підходу в освітньому процесі та застосування інтегрованого навчання на уроках фізики та інформатики.

  

Учасники науково-практичного семінару

Доцент Барна О. В. знайомить із інструментами платформи Arduino 

Доцент Мартинюк С. В. знайомить з особливостями створення 3-D моделей 

Доцент Генсерук Г. Р. надає практичні поради щодо моделювання роботи резисторів 

 

Викладач Скасків Г. М. допомагає учасникам семінару створювати фізичну модель 

Магістранти кафедри інформатики ТНПУ — призери міжнародного конкурсу наукових робіт

У квітні 2018 року відбувся міжнародний конкурс наукових робіт, організований Університетом Альфреда Нобеля (м. Дніпро), а 10 травня — підведення підсумків і нагородження переможців.

Почесними подяками та призами за написання наукових робіт було нагороджено магістрантів кафедри інформатики та методики її викладання ТНПУ імені Володимира Гнатюка Шпортак Уляну (2 місце), Козбур Марію (3 місце) і Постумент Марію (3 місце).

Вони долучилися до багатовимірної громадської та мультикультурної події, яка стала представницьким міжнародним форумом, у рамках якого політики, громадські діячі, експерти в галузі освіти і представники ділових кіл провели відкрите та неупереджене обговорення сучасних проблем освіти й науки.

 

 

Засідання Клубу успішних людей на фізико-математичному факультеті

  За ініціативи кафедри інформатики та методики її викладання 10 травня 2018 року на у рамках роботи відкритого дискусійного Клубу успішних людей відбулася зустріч з Робертом  Максвеллом, керівником канадської компанії TGT Solutions (Stratford, Ontario) та представником української діаспори у Канаді, керівником розвитку Української католицької освітньої фундації - Олегом Водовозом.

  Канадський успішний бізнесмен, професійний бізнес-тренер провів тренінг на тему «Перетворення академічних навичок в успішні бізнес-навички». Робочою мовою тренінгу була англійська, синхронний переклад професійно забезпечила кафедра перекладу (студент факультету іноземних Олександр Шаблій).

  На тренінгу численно були присутні викладачі та студенти фізико-математичного факультету. Харизматичний спікер , невимушена атмосфера, цікава дискусія щодо секретів успіху як академічних, так бізнесових, заставили забути про час та легко переступити мовний  бар’єр.

Перший  крок до успішного майбутнього зроблено!

 

 

 

На фізико-математичному факультеті українсько-канадський тренінг-семінар

10 травня о 14:00 запрошуємо на семінар «Transforming academic skills into successful business skills /Перетворення академічних навичок в успішні бізнес-навички». (412 ауд., корпус фізико-математичний).

Професійний розвиток педагогів в умовах реформування освітньої галузі України

  26 квітня 2018 року доценти кафедри інформатики і методики її викладання Надія Балик, Галина Шмигер та Ольга Барна презентували Тернопільський національний педагогічний університету імені Володимира Гнатюка під час круглого столу на тему «Професійний розвиток педагогів в умовах реформування освіти: можливості, виклики, перспективи». Захід організовувала кафедра педагогіки та соціального управління Інституту права та психології Національного університету «Львівська політехніка» за участю представників навчальних закладів України та освітніх організації різних країн Європи.

 Під час круглого столу відбулося обговорення актуальних проблем реформування освітньої галузі в Україні, зокрема формування та розвитку професійних компетентностей педагогів, пошуку оптимальних шляхів втілення реформ у загальній середній освіті з урахуванням досвіду країн – партнерів ЄС.

 Освітяни з усієї України активно долучилися до дискусії з таких основних напрямів:

 Середовище формування та розвитку професійної компетентності педагога-реформатора.

 Інструментарій для здійснення освітніх реформ: нормативно-правові, організаційні, методологічні та мотиваційні складники реформи.

 Особистісні аспекти професійного розвитку педагога в умовах реформування освітньої галузі.

Результатом дискусії стало вироблення колективних рекомендацій щодо підвищення кваліфікації та професійного розвитку педагогів в умовах реформування освітньої галузі України.