• Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій

Головне меню

  • Новини
  • Головна
  • Про фізмат
  • Кафедри
  • Інноваційні проекти
  • Абітурієнту
  • Студенту

Форма входу

  • Забули свій пароль?
  • Забули свій логін?

Пошук

  • Ви тут:  
  • Головна

Навчаючись досліджуємо, в рамках комп’ютерної практики

30 листопада 2020
Останнє оновлення: Понеділок, 30 листопада 2020, 08:48

27 листопада 2020 року відбувся освітній захист проєтів студентів факультету педагогіки та психології ПО-11, ДО-11, ПОск-11 на тему «Цифрові технології в освітньому процесі в рамках». Метою заходу було залучення студентів спеціальності 013 Початкова освіта, 012 Дошкільна освіта до використання цифрових технологій в професійній діяльності, наукових дослідженнях. Захист проєктів відбувся під керівництвом канд. пед. наук, доц. кафедри інформатики та методики її навчання Карабін Оксани Йосифівни.

Учасники освітнього захисту проєктів обговорили використання цифрових технологій для роботи з інформацією, створення контенту, розв’язування освітніх завдань. Студенти феєрично захистили проекти та узгодили, що стрімкий розвиток цифрових технологій і вимоги інформаційного суспільства потребують нині постійного удосконалення цифрових компетентностей. Зміна нормативно-правової бази щодо стандартів цифрових компетентностей, прийнятих у європейській рамці цифрових компетентностей, сприяють вибудовуванню побудови індивідуальних маршрутів удосконалення цифрових компетентностей для навчання та самореалізації впродовж життя.


 

Курс у Мережній академії Cisco для першокурсників фізмату в рамках комп'ютерної практики

26 листопада 2020
Останнє оновлення: Четвер, 26 листопада 2020, 16:51

  Під час проходження комп’ютерної практики першокурсники фізмату мали змогу опанувати курс IT Essentials: PC Hardware and Software в Мережній академії Cisco®. Навчання було організоване на платформах Cisco NetAcad та Google Meet. Динамічні обговорення, влучні коментарі, цікаві приклади – все це сприяло ефективній та результативній співпраці.

Студенти змогли підтвердити свої знання та навички за низкою розділів, серед яких:

▪  Визначення інформаційних технологій (ІТ) і опис компонентів персонального комп'ютера.

▪  Виконання покрокового монтажу настільного комп'ютера.

▪  Встановлення і налаштування операційної системи.

▪  Налаштування комп'ютерів для підключення до існуючої мережі.

▪  Опис функцій, характеристик та операційних систем мобільних пристроїв.

▪  Реалізація основних принципів безпеки апаратного та програмного забезпечення.

Після завершення навчання біля п’ятдесяти студентів успішно склали іспит та отримати сертифікат Cisco Networking Academy

Організація роботи на платформі Google Meet

Рекомендації щодо роботи на платформі Cisco NetAcad

Обговорення отриманих знань

Захист практики на платформі Zoom

Керівники практики: доц. Василь Петрович Олексюк, доц. Інна Миколаївна Грод, доц. Світлана Олексіївна Лещук

 

Розробник ігор – ідеальна професія?

23 листопада 2020
Останнє оновлення: Понеділок, 23 листопада 2020, 11:32

Галузь розробки комп’ютерних ігор розвивається дуже швидко. І якщо раніше розробники у своїй більшості були чимось незрозумілим для основної маси людей, то зараз ця професія перетворилась у одну із найбільш бажаних.

Фізико-математичний факультет крокує в ногу з часом і у нас вже навчаються майбутні фахівці з інженерії ігрових проектів. Представляємо їх перші роботи, які були створені на парах при дослідженні комп’ютерних ігор (викладач – доцент кафедри інформатики та методики її навчання Грод Інна Миколаївна): Alazaria Серпевського Владислава; Magna Historia Мельника Петра; Robocup Ясінського Андрія; Vaccine Гончарука Максима; Your ninja dream Мельничука Віталія; Hakers wanted(Hanted) Грицай Івана; Renascence Джуга Дениса.

Та чи справді все так ідеально, як малюють собі любителі побавитись в ігри, та чи можна її вважати справжньою роботою мрії?

Розробка ігор пропонує чудові перспективи. Це одна із найстрімкіших галузей, де бракує кваліфікованих працівників, тому навчившись один раз, Ви фактично гарантуєте собі успішну кар’єру.

Правда в тому, що з часом змінились не тільки розробники, але і повністю змінилась якісь ігор і сьогодні на зміну скрипучій музиці та поганому зображенню прийшли повноцінні картини зі спецефектами за закрученими сюжетами.

Для того, щоб створити історію та доступно її подати, гейм-фахівець повинен розбиратися у багатьох галузях, які на перший погляд не стосуються ігор: психології, математиці, англійській мові, вміння працювати із документацією. І, звичайно, зовсім очевидні: багата фантазія, вміння працювати із відповідними програмами, створення ескізів та тестування.

Тому назвати ідеальною таку професію можливо. Але тільки для тих, хто хоче і вміє створювати нову ігрову реальність, а не лише бути присутнім у ній у ролі гравця.

Бажаєте поповнити лави успішних гейм-фахівців? Долучайтесь до нас та отримайте необхідні знання. Ви здобудете основні навики, що необхідні розробникові ігор, та зможете розпочати успішну кар’єру!

Alazaria Серпевського Владислава

Hakers wanted(Hanted) Грицай Івана

Magna Historia Мельника Петра

Renascence Джуга Дениса

Robocup Ясінського Андрія

Vaccine Гончарука Максима

Профорієнтаційна робота кафедри інформатики та методики її навчання під час карантину

27 жовтня 2020
Останнє оновлення: Понеділок, 22 березня 2021, 20:04

За ініціативи канд. пед. наук, доцента Карабін Оксани Йосифівни 26 жовтня 2020 року відбувся круглий стіл на тему: «Цікавий світ цифрових професій» із учнями Бучацького ліцею Тернопільської області.

Карабін О.Й. презентувала Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка університет, розповіла про переваги навчання на фізико-математичному факультеті, особливості освітнього процесу, перспективи працевлаштування,  правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти, перелік документів, а також, ознайомила учнів з переліком спеціальностей на фізико-математичному факультеті. У ході зустрічі було звернуто увагу на прохідний бал по ЗНО, наслідки та приховані небезпеки вибору пріоритету.

Майбутні абітурієнти цікавилися студентським життям та дозвіллям, умовами проживання в гуртожитку, можливостями академічної мобільності студентів та міжнародних програм обміну в університеті. 

 

  1. Навчаючись досліджуємо!
  2. Співпраця викладачів кафедри інформатики з освітянами міста
  3. Ділимося досвідом і радіємо успіхам вчителів!
  4. Ділимося формулами успіху сучасного он-лайн навчання
  5. ТНПУ запрошує на Крайовий форум «Освіта – енергія майбутнього. Дистанційна освіта – сучасний формат!»

Сторінка 26 із 119

ПочатокПопередня21222324252627282930НаступнаКінець

Ми у соцмережах

Facebook

Instagram

Telegram

Наші партнери

Google

Intel

microsoft

  • Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій


Наші партнери



© 2025
Розробка org100h | підтримка група ПМ-44