• Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій

Головне меню

  • Новини
  • Головна
  • Про фізмат
  • Кафедри
  • Інноваційні проекти
  • Абітурієнту
  • Студенту

Форма входу

  • Забули свій пароль?
  • Забули свій логін?

Пошук

  • Ви тут:  
  • Головна

Математичну майстерню провели у ТНПУ ім. В. Гнатюка

21 січня 2021
Останнє оновлення: Четвер, 21 січня 2021, 18:25

Черговий захід у рамках  Року математики в ТНПУ в 2021 році розпочався із зустрічі з випускниками закладів загальної середньої освіти, коледжів та їхніми наставниками у форматі майстерні під назвою «Математика&ЗНО».

Ця подія, яка відбулась за ініціативи та модерування завідувачки кафедри інформатики та методики її навчання Балик Надії Романівни 20 січня 2021 року, згуртувала усіх, кому небайдужий стан математичної освіти в Україні.

Захід відкрив ректор Богдан Богданович Буяк – натхненник та ініціатор усіх справ з удосконалення та розвитку математичної освіти у нашому університеті.




Відкриття математичної майстерні ректором Б.Б.Буяком

Керівниця управління освіти та науки Тернопільської обласної державної адміністрації Ольга Зіновіївна Хома підкреслила важливість роботи університету в плані підготовки майбутніх учителів математики, фізики й інформатики та діяльність викладачів університету на щодо розвитку STEM-освіти Тернопільщини.

З особливостями вступу до закладів вищої освіти у 2021 році присутніх ознайомив відповідальний секретар приймальної комісії ТНПУ Юрій Романович Древніцький. 

Доценти кафедри інформатики та методики її навчання Сергій Володимирович Мартинюк та Ольга Василівна Барна презентували особливості завдань сертифікаційних робіт, їх оцінювання та надали учасникам зразки цифрових інструментів, які допоможуть у процесі підготовки до ЗНО з математики.


Про особливості сертифікаційних робіт з математики розповів доц. С.В.Мартинюк 

Доц. О.В.Барна ознайомлює із цифровими інструментами підготовки до ЗНО з математики

Декан фізико-математичного факультету Мирон Іванович Громяк ознайомив майбутніх абітурієнтів зі спеціальностями, за якими відбувається підготовка майбутніх фахівців на фізико-математичному факультеті ТНПУ ім.В.Гнатюка, запросив до участі випускників шкіл у Всеукраїнській олімпіаді з математики, анонсував відкриття нової спеціальності «Digital аналітика».
Учасники майстерні обговорюють особливості вступної кампанії  2021р.

Учасники зустрічі домовилися й надалі проводити такі майстер-класи.

Зав.кафедри інформатики і методики її навчання
доц. Н.Р.Балик

ТНПУ ділиться секретами успішного ЗНО з математики

14 січня 2021
Останнє оновлення: Четвер, 14 січня 2021, 18:12

 У рамках Року математики в Україні та задля сприяння проведенню зовнішнього незалежного оцінювання у 2021 році в умовах пандемії COVID-19 фізико-математичний факультет Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка 20 січня о 15.00 організовує онлайн майстерню «Математика&ЗНО». У роботі майстерні братимуть участь ректор ТНПУ ім. В. Гнатюка, начальниця Управління освіти Тернопільської державної обласної адміністрації, відповідальний секретар Приймальної комісії Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, декан та провідні фахівці фізико-математичного факультету.

Запрошуємо учнів 11 класів активно долучитися до ознайомлення із особливостями здачі ЗНО з математики у 2021 році.

Завідувач кафедри інформатики
та методики її навчання 
Надія Балик

 

Фахівці ТНПУ опановують технології майбутнього

14 січня 2021
Останнє оновлення: Четвер, 14 січня 2021, 18:36

Розуміючи виклики та тренди у цифровізації суспільства, в рамках роботи STEM-центру ТНПУ та задля розробки інноваційних силабусів курсів, що входять до підготовки майбутніх спеціалістів, зокрема за спеціальністю «Інженерія ігрових проєктів», 14 січня 2021 року доцент кафедри інформатики та методики її навчання Барна.О.В. брала участь у роботі міжнародного STEAM-семінару, який організовувався компанією MarshallCavendishEducation (Сингапур)«AV/VR in digital education programs».

.

Варто зазначити, що технології доповненої та віртуальної реальності поступово проникають у різні сфери цифрового світу. Особливого  значення вони набувають в освіті. Адже здобувачі освіти з використанням цих технологій  здатні проектувати цифрову інформацію (зображення, відео, текст, графіку) поза екранами пристроїв та об’єднувати віртуальні об’єкти з реальним середовищем або штучно створений 3D світом.

Теоретичний блок семінару

Майстер-клас зі створення проєкту доповненої реальності

Презентація Силабусу курсу AV/VR

На базі STEM-центру ТНПУ проводяться майстер-класи для учнів та студентів з використанням готових додатків AV/VR. Тепер викладачі та студенти ставлять перед собою амбітні плани самим розробляти такі додатки та впроваджувати їх в освіту України.

Майстер-клас для учнів м. Тернополя з використанням додатків AR

Доцент кафедри інформатики та
 методики її навчання Барна О.В.

 

Перші пригодницькі ігри презентували студенти в лабораторії Inf.Game studio

01 грудня 2020
Останнє оновлення: Вівторок, 01 грудня 2020, 15:38

30 листопада відбулася zoom-конференція із захисту ігрових проєктів студентів спеціальності 122. Комп’ютерні науки (Інженерія ігрових проєктів) у рамках вивчення курсу «Комп’ютерна графіка» (автор курсу – доцент О. Й. Карабін).

Студенти-першокурсники представили три ігрові проєкти: «GRAND DUTY» (Гончарук М. О., Базиволяк М. І., Грицай І. А.); «SUNLAND» (Мельничук В. Р., Мельник П. П., Джуга Д. Є.); «HOPE WON’T FADE» (Серпевський В. Г., Шоваг І. М., Ясінський А. М.), у яких вони запропонували стратегію гри, дизайн, музичний супровід. До речі – музичний супровід теж був власного виробництва і створювався спеціально під проєкт.

У презентації студентської game-студії активну участь брав доктор філософських наук, професор, член-кореспондент НАПН України Богдан Богданович Буяк. Він поділився враженнями та запропонував цікаві ідеї для нових студентських проєктів. У творчій, невимушеній атмосфері відбулося спілкування студентів із ректором, деканом фізико-математичного факультету, викладачами кафедри інформатики та методики її навчання. Ефект синергії та підтримка ректора – дорогого вартують!

Сподіваємось, що відкриття нової освітньо-професійної програми «Інженерія ігрових проєктів» не лише посилить академічну спільноту ТНПУ імені Володимира Гнатюка, але й стане активом української громади в галузі креативних ІТ-технологій.

 

Демонстрація проєкту «HOPE WON’T FADE» 

 

Проєкт «SUNLAND» 

Демонстрація проєкту «GRAND DUTY»  

У добрий час та на звершення нових здобутків! Ми найкращі, а Ви з нами?

  1. Навчаючись досліджуємо, в рамках комп’ютерної практики
  2. Курс у Мережній академії Cisco для першокурсників фізмату в рамках комп'ютерної практики
  3. Розробник ігор – ідеальна професія?
  4. Профорієнтаційна робота кафедри інформатики та методики її навчання під час карантину
  5. Навчаючись досліджуємо!

Сторінка 25 із 119

ПочатокПопередня20212223242526272829НаступнаКінець

Ми у соцмережах

Facebook

Instagram

Telegram

Наші партнери

Google

Intel

microsoft

  • Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій


Наші партнери



© 2025
Розробка org100h | підтримка група ПМ-44