Основний тур студентської олімпіади АСМ ICPC у Південно-Західному регіоні
- 14 вересня 2019
- Останнє оновлення: Субота, 14 вересня 2019, 10:28
Згідно програми о 10:00 розпочато основний тур ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування АСМ ICPC Ukraine 2019. Зареєстрованим командам було роздано завдання ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування АСМ ICPC 2019 (¼ фіналу). Учасникам відведено п’ять годин на виконання 10–15-ти конкурсних завдань різного рівня складності викладених українською та англійською мовами. Конкурсанти активно включилися в процес їх розв’язання. Очікуємо позитивних результатів від команд та бажаємо їм успіху.
Відбулося відкриття студентської олімпіади АСМ ICPC у Південно-Західному регіоні
- 14 вересня 2019
- Останнє оновлення: Субота, 14 вересня 2019, 09:25
У 178 аудиторії Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка відбулося відкриття ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування АСМ ICPC 2019 у Південно-Західному регіоні.
Команди регіону радо привітали: ректор Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка — Буяк Богдан Богданович; проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва — Фальфушинська Галина Іванівна; декан фізико-математичного факультету — Громяк Мирон Іванович; начальник відділу організації оздоровлення та відпочинку дітей, реалізації молодіжних програм управління у справах сім’ї та молоді департаменту сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту Тернопільської обласної державної адміністрації — Чорний Ігор Володимирович; доцент кафедри інформатики та методики її навчання — Мартинюк Сергій Володимирович; представник фірми Magnetic One — Хемій Ольга; менеджер з маркетингу (Marketing Manager) фірми Future Processing — Дзюда Руслан; викладачі кафедри інформатики та методики її навчання та спонсори олімпіади.
Учасникам команд було вручено сертифікати учасників із пам’ятними сувенірами. Їм побажали успіхів та наснаги у боротьбі за право участі у ІІI етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування АСМ ICPC 2019 (1/2 фіналу). Олімпіада проводиться згідно правил чемпіонату світу з програмування серед студентських та учнівських команд під егідою Association for Computing Machinery.
Меценати олімпіади: dreamviver, Видавництво «Підручники і посібники», Future Processing, MagneticOne, Тернопільська обласна державна адміністрація (Ігор Чорний), Tracker Software Products (PDF-XChange Editor), Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка All-Ukrainian Collegiate Programming Contest
Реєстрація учасників студентської олімпіади АСМ ICPC у Південно-Західному регіоні
- 14 вересня 2019
- Останнє оновлення: Субота, 14 вересня 2019, 07:49
У Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка 13.09.2018 о 9:00 розпочато реєстрацію в учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади першості світу з програмування АСМ-ICPC 2019 Південно-Західного регіону.
Учасниками олімпіади є команди-переможці І етапу олімпіади з вищих навчальних закладів і ЗОШ Вінницької, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької областей. Чемпіонату світу з програмування серед студентських та учнівських команд під егідою Association for Computing Machinery.
Відповідно до попередніх даних планується участь 49 команд із них: 40 команд навчальних закладів I-IV рівнів акредитації та 9 команд ЗОШ Південно-Західного регіону.
Професійний розвиток як фактор формування особистості фахівця
- 12 вересня 2019
- Останнє оновлення: Четвер, 12 вересня 2019, 11:38
У контексті особистісного становлення студентів групи ІС–14 відбувся семінар на тему «Професійний розвиток особистості» під керівництвом куратора групи, доцента кафедри інформатики та методики її навчання Карабін Оксани Йосифівни та методиста відділу навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Криховець-Хом'як Лілії Ярославівни.
Учасники семінару продемонстрували високий інтелектуальний рівень, здатність до адаптації відповідно до нових вимог освітнього процесу, готовність використання цифрових технологій та інтеграції їх до майбутньої професійної діяльності. Студентами групи зазначено різні підходи до професійного розвитку і становлення особистості у процесі професійного розвитку у період освітнього процесу та виконання майбутньої професійної діяльності.